נתנאל סמריק בגל"צ דיגיטל: גילויים חדשים על מותו של מודי בר און ז"ל עלה אמש עם ציון 60 שנה ליום הולדתו

נתנאל סמריק: תוכנית מיוחדת לזכרו של מודי בר און ז"ל

חדוה בר און, אחותו, התארחה בראיון ראשון ובלעדי בתוכניתו של נתנאל סמריק 'קול הכבוד' בגלי צה"ל דיגיטל ובה שיתפה בשיחותיהם האחרונות שלה עם אחיה הצעיר.

המשדר עלה בשלישי עם ציון יום הולדת 60 למודי בר און ז"ל, לפלטפורמות הדיגיטל בגלי צה"ל דיגיטל בסדרת "קול הכבוד" בהגשת איש התקשורת נתנאל סמריק.

בין הגילויים הנחשפים בראיון: טרם הסרטן אחי סיפר לי שלקה באירוע מוחי שמנע ממנו קריאת ספרים וכתיבה. זה עורר בו תחושת דיכאון.

מודי אמר לי שתמיד ידע שיחלה בסרטן. "אני תמיד ידעתי שאני אהיה חולה, אני תמיד ידעתי שיהיה לי סרטן"
מודי סיפר לי בפגישה שחווה משבר רגשי ונפשי טרם התגלתה מחלת הסרטן.
ביקורות קשות בתקשורת וחווית שיימינג ברשתות גרמו לו לומר לעצמו ולי:
"I HAS BEEN", עוד לפני שחלה בסרטן.

טרם התגלתה מחלת הסרטן, אחי אמר לי שהוא תכנן לסיים את הגשת 'אולפן ליגת האלופות' ולפרוש.
מבחינתו הקלטת ה- VOICE OVER האחרון לכתבה בצרידותו, רגע לפני מותו, היה הגשמת נבואתו ירידתו מהבמה.
לצד הראיון באולפן גם יחשפו בתוכנית ארכיון אישי ובו גם תמונות, שירים וסרט בייתי שיוצאים לאור ראשון בגלי צה"ל – דיגיטל.

במשדר מיוחד לכבוד יום הולדתו של מודי בר און ז"ל, שהיה נכנס לעשור השביעי לחייו בתאריך ה-20.09.22, נתנאל סמריק אירח את חדוה בר און – אחותו הגדולה ממודי שראתה אותו גדל ומתפתח להיות אחד מהאנשים הססגוניים ביותר בתרבות הישראלית, ממופעי מוזיקה למשפחה בגיל שלוש, המשך להקלטת סיפורי אפרים קישון יחד על אחיותיו על סלילי טייפים ישנים ועד להיות הסמל הגדול של ליגת האלופות בישראל באולפן ערוץ הספורט ונערץ על ידי מיליונים.

בר און שיתפה אותנו ברגעים הקשים שלפני מותו, על גילוי המחלה הקטלנית, על הדיכאון שהסתיר מהקהל הרחב ועל הנבואה שהגשימה את עצמה לגבי הלחץ הבלתי נתפס מבחינתו שחווה בשנות עבודתו.

קולו של מודי בוקע מגרונה של חדוה, עם פנינים שלא התגלו מעולם כגון הדרך שבה סיפר לך, דרך שיחת טלפון, על המצב הקשה שלו:

המילים שאמר לה בפגישות האחרונות: "כשהיה ידוע שהוא חולה, כל הפגישה הוא דיבר על זה, כמה הוא מתחרט שהוא חי בסטרס כל השנים והוא הביא על עצמו את הסרטן בעצם."

על התחושה שצבטה בלב שלה כשראתה אותו נובל לאיטו: "הייתה לי הרגשה שאני פוגשת את אבא שלי… זה הזכיר לי את אבא שלי בשנים האחרונות שלו." "הייתה לו הרגשה שהוא כבר לא עם איש התקשורת עם מגע הזהב".