אריה גולדין: טיפים לעיצוב דירת סטודיו

אריה גולדין: טיפים לעיצוב וסטיילינג לדירת סטודיו

דירות סטודיו מהוות אתגר ייחודי בכל הנוגע לעיצוב מסביר מעצב הפנים אריה גולדין. הסיבה לכך היא שעליכם לחשוב על מקסום מקום בצורה הקטנה ביותר.

טיפים לעיצוב דירת סטודיו. אריה גולדין מעצב עבור שומי טהורי

בין אם אתם מחפשים לעצב את דירת הסטודיו שלכם או שאתם שוכרים שצריכים לשדרג את העיצוב הנוכחי קבלו עצות טובות לעיצוב והסטיילינג, משולחנו של אריה גולדין עיצוב פנים, שיעניקו לחלל שלכם מראה חדש ורענן!

1: אמנות קיר
כשמדובר על חללים קטנים אמנות קיר יכולה להיות פתרון מצוין להוספת צבע ואישיות לדירה הקטנה/דירת סטודיו. זה יכול לעזור לעגן קבוצות רהיטים, לספק צבע ומרקם, להסתיר פגמים בקירות, להרחיק את תשומת הלב מאלמנטים לא אטרקטיביים ולשים את האישיות והסגנון שלכם בצורה בולטת יותר.

עיצוב פנים. אריה גולדין. שלומי טהורי דירה מעוצבת.

2: קירות
גוונים בהירים יותר יכולים לגרום לחלל להיראות גדול יותר, וכתם צבע יכול להוסיף אופי מבלי לתפוס יותר מדי שטח רצפה!

3: עיצוב All-In-One
אם אתם רוצים למקסם את המרחב שלכם, עיצוב דירת סטודיו בשיטת All-In-One יכול להיות רעיון נהדר. פריטי ריהוט אלה תמיד יהיו פונקציונליים ומסוגננים והם גם יכולים להוות מקום אחסון לפריטים קטנים. ניתן למצוא מיטות בעלות אחסון מובנה וכן ריהוט אחר המתאים לחללים הקטנים יותר. יש לא מעט פתרונות מעולים, רק צריך לחפש ולהתאים.

4: מראות
אחת הדרכים הטובות ביותר לגרום לדירת סטודיו להרגיש גדולה יותר היא על ידי החזרת האור. הוספת מראות גדולות היא דרך קלה ומשתלמת להשיג זאת. ניתן ליצור קיר גלריה של מראות קטנות ובינוניות או להוסיף מראת רצפה ענקית במקום אסטרטגי ליד החלון.

5: סלים וקופסאות דקורטיביות
אם דירת הסטודיו שלכם קטנה, רצוי לשים סלים דקורטיביים או קופסאות על מדפים כדי לאחסן פריטים שאחרת יהיה קשה להציג. פריטים אלה יכולים להיות כל דבר, החל מספרים ועד צעצועים או אפילו חפצי חפצים שאינם מתאימים לעיצוב שלך.

6: ריהוט רב שימושי ואחסון חכם
דירת סטודיו קטנה יכולה להיות קשה לעיצוב, אבל היא לא חייבת להיות. עם קצת כושר המצאה ויצירתיות, תוכלו לגרום לה להיראות מצוין.

אחסון נכון קריטי בדירת סטודיו. תזדקקו למגוון סוגים שונים של מתקני אחסון כדי לאחסן כל דבר, החל מבגדים ונעליים ועד מוצרי טיפוח.

7: מחיצות זכוכית ומחיצות חדרים
שימוש בחוצצים בדירת הסטודיו עוזר לפרק את החלל ועדיין לשמור אותו פתוח. אתם יכולים לעשות זאת באמצעות וילונות, מחיצות או אפילו מדפי ספרים כדי ליצור אזורים שונים בתוך החלל.

אריה גולדין עם טיפים לעיצוב פנים של דירת סטודיו של שלומי טהורי